2.3 Communicatie
We gaan extra inzetten op communicatie:
|
We zien dat communicatie voor klantcontact steeds belangrijker is.
Duidelijke brieven
We hebben in 2018 het herschrijven van de correspondentie van GBLT naar taalniveau B1 voortgezet. Onze communicatie is kort, bondig en geschreven vanuit de klantvraag. We schrijven duidelijke brieven. Het project voor het omzetten van de correspondentie is omvangrijk. Het project loopt daarom door in 2019. Het doel is om eind 2019 alle correspondentie op taalniveau B1 te realiseren.
Klantgerichte website
Eén van de ontwikkelpaden vanuit het klantreisonderzoek is het verbeteren van klantgerichtheid van de website. We hebben hiervoor een plan van aanpak opgesteld om de website verder te moderniseren en zover mogelijk te innoveren. Een website waarbij de bezoeker centraal staat. Daarbij hebben we extra aandacht besteed aan de borging en structurele verbetering van de klantcommunicatie.
Structureel klanttevredenheidsonderzoek
Het professionaliseren van nieuwe media vindt plaats op basis van het klanttevredenheidsonderzoek. Dit krijgt verder vorm in 2019.